Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007

Παιχνίδι να γίνεται!


Η Mario με προ(σ)κάλεσε να πάρω μέρος σε ένα παιχνίδι όπου μια πυραμίδα από ανθρώπους που λένε 5 πραγματάκια για τον εαυτό τους, μετά δίνουν τη σκυτάλη σε άλλους 5 και χτίζεται η πυραμίδα από άχρηστες, αδιάφορες πληροφορίες.
Παιχνίδι να γίνεται λοιπόν

1. M’ αρέσει να μαγειρεύω ακούγοντας μουσική και τραγουδάω τραγικά μαγειρεύοντας.

2. Διαβάζω γρήγορα περνώντας ολόκληρες αράδες και ξαναδιαβάζω ότι πιστεύω ότι έχει πραγματικά ενδιαφέρον.

3. Είμαι μανιακός με την τακτοποίηση των ρούχων, ειδικά των καλτσών. Χρώμα, σχέδιο, ποιότητα, ύψος είναι μερικές από τις κατηγορίες μου.

4. Εκστασιάζομαι με την οποιαδήποτε ζωντανή μουσική. Από κλασική μέχρι πανηγύρια!

5. Γεννήθηκα σε ένα χωριό έξω από τη Ζυρίχη και μου λείπει που έχω να πάω πολλά χρόνια.


Για να συνεχιστεί το παιχνίδι πρέπει να προτείνω κάποιους.

Αν θέλουν συνεχίζουν, αν θέλουν!


kwlogria

argyrenia

shades in the dark

Tamara de Lempicka

kabamaru

5 σχόλια:

china girl είπε...

χεχε

σας είχα προλάβει

http://argyrenia.wordpress.com/2007/02/04

"M’ αρέσει να μαγειρεύω ακούγοντας μουσική και τραγουδάω τραγικά μαγειρεύοντας"

ανυπομονώ να φάω από τα χεράκια σου (γιατί να τραγουδάς σ' έχω ακούσει, αηδόνι είσαι, αηδόνι!)

Kwlogria είπε...

Ρε χαλβά ρόμπα, έχω ποστάρει ρε ήδη, ερωτευμένε γεροξούρα, πως να παίξω; Θα παίξω άλλη ώρα και δε φταίω καθόλου για τις μαλακίες που θα διαβάσετε. Και ήδη με έχει προτείνει και ο Fusmoker. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να γράψω 10 πράγματα; Δεν σας καταλαβαίνω κύριοι!

kabamaru είπε...

filtate sigmund thee tis mpalas!
exei plaka to paixnidaki. Akolouthisa apo link se link oles tis proskliseis kai xathika na sou pw thn alitheia..polu forward xexe! Loipon mallon de tha paiksw simera ...apo vdomada pou epistrefw isws grapsw 5 pramatakia..isws..na sai kala kai euxaristw gia thn prosklhsh !

Tamara de Lempicka είπε...

οριστε, επαιξα!
τι κερδιζω???

zouri1 είπε...

εγω σε εχω δει να τρως και τρομαξα;)