Τετάρτη, Απριλίου 28, 2010

Καμιά ενοχή!


Ο ήλιος λάμπει σήμερα!
Καμιά ενοχή!
Λέω να απολαύσω τη δουλειά μου που την επέλεξα και μου αρέσει. Να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να μην χαθεί, ακόμη και με τις δύο τελευταίες περικοπές που έχω δεχθεί.
Καμιά ενοχή!
Έχω τη χαρά από το παράθυρό μου που ανοίγει διάπλατα να μπαίνει δροσερό αεράκι και να ακούω πουλιά μαζί με... τα κομπρεσέρ.
Καμιά ενοχή!
Το απόγευμα λέω να πάρω την αγαπημένη μου και να απολαύσουμε ένα ουζάκι σε μια μικρή πλατεία. Ωραία πράγματα!
Καμιά ενοχή!
Βοηθάει το ότι δεν παρακολουθώ δελτία ειδήσεων στην τηλεόραση και πιστεύω πλέον μόνο στις δικές μου δυνάμεις. Μου φτάνουν τα λιγότερα και δεν λαχταράω για περισσότερα.
Καμιά ενοχή!
Το πολύ πολύ αύριο να χρωστάω το ΤΕΒΕ και ίσως μια δόση δανείου αλλά που ξέρεις... αύριο είναι μια άλλη μέρα!
... ... ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: