Τετάρτη, Οκτωβρίου 15, 2008

The Spirit


Μετά τα Sin City και 300 ο Frank Miller επιστρέφει στις οθόνες!

Από την θέση του σκηνοθέτη και σεναριογράφου αυτή τη φορά.



Τίτλος και θέμα της ταινίας The Spirit από το ομώνυμο κόμικ του Will Eisner!



Το καστ των ηθοποιών είναι από τα καλύτερα με ονόματα όπως



Samuel Jackson (μοναδικός χαμαιλέων όπως πάντα και πολύ αγαπημένος!),

Eva Mendes,

Scarlett Johansson (θεές και οι δύο!),

Paz Vega (?!) και

ο Gabriel Macht στο ρόλο του The Spirit!

Δείτε εδώ το τρέιλερ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όχι άλλο Sam, έχω πάθει overdose πλέον μαζί του (όσο και να μου αρέσει ως ηθοποιός) όχι άλλο κάρβουνο :P
Υπάρχουν κι άλλοι αξιόλογοι μαύροι ηθοποιοί γμτ! Π.χ. ο Avery Brooks.
Αλλά ως γνωστόν είναι το ποιος φέρνει τα dollars.

Την καλησπέρα μου :)

ZissisPap είπε...

Αγαπητέ μου θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω γιατί πολύ απλά τον πάω με χίλια τον τύπο!!!
Κατά τα άλλα σαφώς και υπάρχουν πολλοί και αξιόλογοι πέραν αυτού αλλά όπως το γράφεις πρέπει να ζήσει και το σύστημα :-)