
Μετά από 10 χρόνια στον χώρο της διαφήμισης το πέρασμα αυτό φαινόταν τεράστιο. Νέος τρόπος σκέψης, νέες διαδικασίες, νέα μεγέθη. Από το σχεδιασμό μιας διαφήμισης, σελίδας ή έστω σαλονιού, μπήκα στο σχεδιασμό πολυσέλιδων άρθρων με άνοιγμα, πίνακες, box-άκια, βινιέτες, λεζάντες, πάρε τώρα τις φωτογραφίες και μετά το κείμενο.
Το αντικείμενο του περιοδικού όμως, το αυτοκίνητο, ήταν ο μεγάλος μαγνήτης. Την εποχή εκείνη, 14 χρόνια πριν, δεν υπήρχε ο σημερινός χείμαρρος της πληροφορίας γύρω από το αυτοκίνητο. Το να ζεις μέσα στο χώρο ενός περιοδικού αυτοκινήτου σε έφερνε μέσα στα γεγονότα και στην πρώτη πληροφορία. Μαγικός κόσμος!
Μετά από 14 χρόνια κοιτάζω το πρώτο εξώφυλλο του περιοδικού και αισθάνομαι νοσταλγία αλλά και χαρά. Το περιοδικό υπάρχει ακόμα και συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του. Εγώ μετά από διάφορες εναλλαγές, που είτε με απομάκρυναν είτε με έφερναν πάλι κοντά του, βρίσκομαι ακόμα μαζί του με κέφι και την ίδια λαχτάρα να σχεδιάσω άλλο ένα εξώφυλλο!
...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου