Ήταν καλοκαίρι του 1996, 14 χρόνια πριν, όταν ξεκίνησε η σχεδίαση του περιοδικού αυτοκινήτου Drive. Η αλήθεια είναι ότι εκείνες τις μέρες δεν ήταν ακόμα τελικό το όνομα Drive. Μια άλλη αλήθεια είναι ότι εγώ έμπαινα σε μια νέα αγορά, αυτή των περιοδικών και δη αυτών του ειδικού τύπου. Ήταν ένα μεγάλο βήμα, ίσως το μεγαλύτερο, της ζωής μου.
Μετά από 10 χρόνια στον χώρο της διαφήμισης το πέρασμα αυτό φαινόταν τεράστιο. Νέος τρόπος σκέψης, νέες διαδικασίες, νέα μεγέθη. Από το σχεδιασμό μιας διαφήμισης, σελίδας ή έστω σαλονιού, μπήκα στο σχεδιασμό πολυσέλιδων άρθρων με άνοιγμα, πίνακες, box-άκια, βινιέτες, λεζάντες, πάρε τώρα τις φωτογραφίες και μετά το κείμενο.
Το αντικείμενο του περιοδικού όμως, το αυτοκίνητο, ήταν ο μεγάλος μαγνήτης. Την εποχή εκείνη, 14 χρόνια πριν, δεν υπήρχε ο σημερινός χείμαρρος της πληροφορίας γύρω από το αυτοκίνητο. Το να ζεις μέσα στο χώρο ενός περιοδικού αυτοκινήτου σε έφερνε μέσα στα γεγονότα και στην πρώτη πληροφορία. Μαγικός κόσμος!
Μετά από 14 χρόνια κοιτάζω το πρώτο εξώφυλλο του περιοδικού και αισθάνομαι νοσταλγία αλλά και χαρά. Το περιοδικό υπάρχει ακόμα και συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του. Εγώ μετά από διάφορες εναλλαγές, που είτε με απομάκρυναν είτε με έφερναν πάλι κοντά του, βρίσκομαι ακόμα μαζί του με κέφι και την ίδια λαχτάρα να σχεδιάσω άλλο ένα εξώφυλλο!
...
40 Comically Hilarious Online Shopping Fails
Πριν από 2 ημέρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου