


Η Aftonbladet είναι η μεγαλύτερη σε πωλήσεις απογευματινή εφημερίδα της Σουηδίας. Τελευταία προσφέρει στους αναγνώστες της τη δυνατότητα του mobile news service. Με αυτή την έξυπνη διαφημιστική καμπάνια επικοινώνησε την υπηρεσία αυτή. Ο τίτλος της καμπάνιας «Σχεδόν τόσο καλή όσο το χαρτί» καθώς και η επιλογή των συγκεκριμένων «έξτρα» χρήσεων μιας εφημερίδας, χαρτί περιτυλίγματος, προσάναμμα, προστασία στη βροχή, είναι απλά και ευρηματικά!
Client: Aftonbladet
Agency: Grand,
Art director: Jörgen Lindqvist
Copywriter: Henrik Levan
Graphic design: Zonny Billgren
Account manager: Lars Ragnå
Production manager: Cilla Ardhall
Photographer: Bohman & Sjöstrand.
1 σχόλιο:
τη χρήση της εφημερίδας στην τουαλέτα την ξεχάσανε ή σκοπίμως δεν ανάρτησες τη συγκεκριμένη εκδοχή;; χε χε!
καλησπέρα!
Δημοσίευση σχολίου