Τρίτη, Νοεμβρίου 04, 2008

Τελικά είναι απλά ψώνιο...

...της πολιτικής ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος και πρώην υπουργός και πρώην δημοσιογράφος (καλοπληρωμένος σίγουρα) και νυν ιππέας καλάμου!

Ο άνθρωπος παράτησε τα 300.000 το χρόνο για να πεινάσει κοντά στον πρωθυπουργό για την ιδεολογία του κόμματος. Με 6.000 το μήνα αποζημίωση, κατέληξε να ζει με τις αποταμιεύσεις μιας ζωής.

Το θέμα είναι πως ακόμα και τώρα δεν έχει καταλάβει ότι η πολιτική είναι αέρας που αλλάζει πολύ εύκολα κατεύθυνση, που εύκολα παρασύρει βρώμες όσο και αρώματα σαν αυτό της εξουσίας.

Το κρίμα είναι ότι θα τον φάμε για πολύ καιρό στη μάπα επαναλαμβάνοντας το ίδιο τροπάριο που έχει συντάξει και απαγγέλλει σε ήχο πλάγιο δεύτερο.

Ας χαλαρώσει επιτέλους γιατί το άστρο δεν το έχει. Όση δε λάμψη πίστεψε ότι είχε τέλειωσε και πάει. Σαν μαύρη τρύπα ρούφηξε και όση ακόμη υπήρχε στο περίγυρό του.

Μερικά διαμάντια που συγκράτησα όσο άντεξα να παρακολουθώ...

Θ. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: ...την τελευταία χρονιά που εργάστηκα ως δημοσιογράφος, δηλαδή το 1999, εδήλωσα στην Εφορία εισοδήματα της τάξεως των 288.000 ευρώ, περίπου 100 εκατομμύρια δραχμές τότε. Σήμερα αυτά τα εισοδήματα είναι πολύ υψηλά κ. Πρετεντέρη, 10 χρόνια μετά. Δεν τα έχω, σήμερα είμαι στο 1/3 των εισοδημάτων με την βουλευτική αποζημίωση. Δεν παραπονιέμαι, δεν γκρινιάζω, επιλογή μου ήταν να δεχθώ την τιμητική πρόταση του Κώστα Καραμανλής...

Θ. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Εργάστηκα 20 χρόνια στην δημοσιογραφία, δεν με βρήκε ο Καραμανλής στο δρόμο, μου επρότεινε να έρθω στην Νέα Δημοκρατία και ήρθα γιατί ιδεολογικά είμαι σ’ αυτή την παράταξη, εργάστηκα επί 8 χρόνια στην πολιτική, το αποτέλεσμα της εργασίας μου το γνωρίζουν οι Έλληνες πολίτες και οι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας σίγουρα...

Θ. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Συγνώμη, τα εντυπωσιακά περιουσιακά στοιχεία εις ό,τι με αφορά είναι ένα διαμέρισμα στο ισόγειο πολυκατοικίας 180 τ.μ. με υπόγειο και άλλο ένα διαμέρισμα 63 τ.μ. με υπόγειο στην Πάρο; Αυτά είναι τα εντυπωσιακά περιουσιακά στοιχεία για έναν άνθρωπο που εργάστηκε, προβεβλημένος δημοσιογράφος και καλά αμειβόμενος και αυτός και η σύζυγός του; Στα σοβαρά μου λέτε ότι είναι εντυπωσιακά αυτά τα δυο στοιχεία; Εγώ δεν λέω ότι είναι ασήμαντο ένα σπίτι στο Ψυχικό, είναι μια πολύ καλή περιοχή, η πολυκατοικία ξαναλέω, είναι πολύ παλαιά. Είναι ευτελισμός ψυχής αυτό που κάνω κ. Πρετεντέρη, αλλά το κάνω διότι είμαι στην πολιτική και οφείλω να δίνω απαντήσεις. Και θα συνεχίσω να δίνω απαντήσεις...

Θ. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Θα κλείσω επαναλαμβάνοντας δυο πράγματα: Δέκα χρόνια πριν, το 1999, η φορολογική μου δήλωσε προσέγγιζε τις 300.000 ευρώ. Δέκα χρόνια πριν...

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Αυτό το οποίο προκάλεσε στην προκειμένη περίπτωση, είναι ότι εσείς και η σύζυγός σας, ότι στο παιχνίδι επιρροής που παίζεται στον Τύπο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και η σύζυγός του αποτελούσαν, πώς να το πω, ένα δίδυμο, το οποίο μπορούσε να επηρεάζει κανάλια, μπορούσε να επηρεάζει ενδεχομένως πολιτικές εξελίξεις. Μπορούσε να επηρεάζει την κριτική εναντίον ενός ή εναντίον του άλλου. Και εγώ δε θέλω να μου πείτε αν αυτό συνέβαινε, γιατί θα μου πείτε δε συνέβαινε.

Θ. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δώστε μου ένα λεπτό να σας απαντήσω. Εγώ θα σας απαντήσω με παραδείγματα συγκεκριμένα κ. Πρετεντέρη.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Θέλω να μου πείτε εάν ήσασταν απέξω εσείς, δημοσιογράφος, δεν ήσασταν στην πολιτική και βλέπατε να συμβαίνει αυτό, θα βάζατε σε τέτοιες σκέψεις το μυαλό σας ή όχι;

Θ. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Κύριε Πρετεντέρη δεν είμαι δημοσιογράφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: