Πέμπτη, Οκτωβρίου 01, 2009

Έκλογοδιλήμματα!

Τα καταφέραμε τελικά να φτάσουμε στο σημείο το πραγματικό δίλημμα αυτών των εκλογών να είναι "εάν θα ψηφίσουμε ή όχι" αντί του "τι θα ψηφίσουμε"!

Μέρες τώρα όποτε συζητάμε για τις επερχόμενες εκλογές τα ίδια ερωτήματα γυρνάνε αναπάντητα πάνω ή μέσα στα κεφάλια μας.
Μεγάλη η απογοήτευση και η απελπισία από ανθρώπους που μια ζωή η ψήφος στις εκλογές αποτελούσε το μεγαλύτερο αγαθό της κοινωνικής τους ύπαρξης.
Γιατί ας μην ξεχνάμε ποτέ - αν και μάλλον αυτό έχουν επιδιώξει - το να εξασκείς το δικαίωμα του να εκλέγεις τους αντιπροσώπους ΣΟΥ στη Βουλή είναι το πρώτο και κυρίαρχο δικαίωμά σου σαν πολίτη αλλά και σαν ανθρώπινης οντότητας.
Το δυστύχημα λοιπόν είναι ότι τελικά φτάσαμε στα χαμηλότερα σκαλιά όπου η απαξίωση των θεσμών συνάμα με την καθημερινή αγανάκτηση καταλήγουν στην αδιαφορία και την αποποίηση των πάντων.

Πως να πείσεις κάποιον ότι ΠΡΕΠΕΙ να ψηφίσει για την δημοκρατία, για το μέλλον, για τον κοινό σκοπό που είναι η σωστή λειτουργία της ίδιας της κοινωνίας, όταν ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ Α ΨΗΦΙΣΕΙΣ;

Δεν μου πάει να ΜΗΝ ψηφίσω γιατί ακόμα σκέφτομαι την τόση λαχτάρα όταν έριξα το πρώτο μου ψηφοδέλτιο. Ακόμα θυμάμαι πόσο δυνατός αισθανόμουν όταν άκουγα εκείνα τα αποτελέσματα γιατί ήξερα ότι ήταν και η δική μου ψήφος εκεί.
Θέλω να έχω το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να βγω αύριο στους δρόμους για να φωνάξω υπέρ ή κατά ή οτιδήποτε γιατί έχω ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ.

...............................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: