Δευτέρα, Οκτωβρίου 12, 2009

Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά τριάντα επτά!

Δευτέρα γαρ και ιδού από το ξεσκαρτάρισμα των mail που εστάλησαν το Σαββατοκύριακο τα 37 είδη οργασμών!

Μερικά έχουν κάποιο χιούμορ...

1. Γεωγραφικός

Εδώ! Εδώ! ή Εκεί! Εκεί! [καλά πας!!!]

2. Θρησκευτικός;

Θεέ μου!!! [Μόνο? Μονοθεϊστικός μάλλον]

3. Αυτοκτονίας

Πεθαίνωωω!!! [ε... όχι και αυτοκτονία!!!]

4. Δολοφονίας

Αν σταματήσεις σε σκότωσα!!! [ψηλά τα... αλλιώς...]

5. Θετικός

Ναι! Ναι! Ναι! Ναι! Ναι! [α... μπα...]

6. Αρνητικός

Όχι! Όχι! Όχι! Όχι! Όχι! [αχ... ναι... ναι...]

7. Στιγμιαίος

Τώρα! τώρα! τώρα! [ακαριαίος... αυτό ήταν?]

8. Επίπονος

Ωχχχ! αχχχχχχ! Ωχχχ! [πονάν ωρέ τα... ]

9. Οργασμός του τρόπου 1

Πιο γρήγορα! Πιο γρήγορα! [σπεύδε βραδέως...]

10. Οργασμός του τρόπου 2

Πιο δυνατά! Πιο δυνατά! [θα μας φύγουν τα λαγόνια!]

11. Επεξηγηματικός

Έτσι! Έτσι! Έτσι! [έτσι κι έτσι..]

12. Επιβεβαιωτικός

Αυτό είναι! Αυτό είναι! [λες?]

13. Μαραθώνιος

Φτάνω!!! Φτάνω!!! [μετά από δυόμισι ώρες...]

14. Τελειωτικός

Τελειώνω!!! Τελειώνω!!! [και δεν πατώνω]

15. Οργασμός της αγελάδας

Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ [κατσίκα...]

16. Οργασμός της πάπιας

Α-παπα παπα παπα!!! [παπάκι πάει στην ποταμιά...]

17. Οιδιπόδειος

Τι σου κάνω, μάνα μου! [τραγωδία... μπλιαχ 1]

18. Πατρικός

Παιδί μου!!! [μπλιαχ 2]

19. Ο οργασμός του μαμάκια

Μάνα μου, ώχου, μάνα μου!!! [τραγωδία σκέτα...]

20. Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη

Πάρτα!!! [κάλιο πέντε και στο χέρι!]

21. Ο οργασμός της Νατάσας

Αχ Κώστα-Κώστα [λάθος... Α.Μ.Μ.Α.Ν το σωστό!]

22. Ο οργασμός του κάμπινγκ

... (για να μην σ' ακούσουν από τις διπλανές σκηνές)

23. Οργασμός παντρεμένων

Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα! [ο κουμπάρος ο μπογιατζής!]

24. Οργασμός της μοδίστρας

Σκίσε με! [μπανάλ...]

25. Οργασμός του πλεονέκτη

Κι άλλο!!! Κι άλλο!!! [πόσο??? πόσο???]

26. Οργασμός της θρησκευόμενης

Άη-Γιώργη μου!!! Καβαλάρη μου!!! [καβάλα παν στην εκκλησιά...]

27. Οργασμός του γιατρού

Πάρτα, μωρή άρρωστη!!! [και της γιατρίνας?]

28. Οργασμός της βρεφονηπιοκόμου

Μωράκι μου... Μωράκι μου!!! [πολλαπλά μπλιαχ...]

29. Οργασμός του ανασφαλή

Σ' αρέσει; Ε; Σ' αρέσει; [σιγά μην αρέσει έτσι!]

30. Οργασμός του περίεργου

Τι σου κάνω; Πες, τι σου κάνω; [έλα ντε?!]

31. Οργασμός της ψυχρής

Λιώνω!!! [ανάποδα μας τα λέει...]

32. Οργασμός της ψεύτρας

Τελείωσες καρδούλα μου; Αχ, αχ κι εγώ [3 οριζοντίως...]

33. Οργασμός του ψυχιάτρου

Με τρελαίνεις!!! [με το πτυχίο]

34. Οργασμός του G.P.S.

Πιο πάνω... πιο πάνω... πιο δεξιά... Εκεί, εκεί ανάμεσα!!! [γύρω γύρω όλοι...]

35. Οργασμός της ανοργασμικής

Τελείωσες; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας; [κι όχι μόνο της ανοργασμικής!]

36. Βλάχικος οργασμός

Οη, Οη, μάνα μ'!!! [δεν λέει...]

37. Κρητικός οργασμός

Ωφού!!! Ίντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις. [ούτε αυτό...]
... ... ...

2 σχόλια:

Manolog3 είπε...

Οργασμός του περίεργου

Τι σου κάνω; Πες, τι σου κάνω;


Χαχαχαχαχα αρκετα καλο!!

ZissisPap είπε...

Του περίεργου ή του ανίδεου?

Καλημέρα :)