Δευτέρα, Νοεμβρίου 13, 2006

Θέλω να είμαι αυτός...

Έχω επιθυμήσει πολλά πράγματα στη ζωή μου. Έχω φανταστεί ότι είμαι κάποιος άλλος, από διάσημος ζωγράφος μέχρι αθλητής ρέκορντμαν του στίβου. Από μοναδικού κάλλους εραστής μέχρι φιλόσοφος ή ακόμη καλύτερα επιστήμονας-ερευνητής που κερδίζω το βραβείο Νόμπελ για τις μοναδικές ανακαλύψεις μου!

Μετά από αυτό που διάβασα σήμερα όλα πήραν άλλη τροπή στο μυαλό μου. Άλλες προτεραιότητες και νέες προδιαγραφές μπήκαν σαν μοναδικές βάσεις ονείρου και πραγματικότητας.
Το αποφάσισα και θέλω να είμαι αυτός που...

«Είναι μια φωνή αυλακωμένη από τα νύχια του Έρωτα, μια φωνή γδαρμένη από την τριβή της με τη φιλοσοφική λίθο. Μια φωνή μαριναρισμένη σε μπράντι από κεράσια, θειάφι, μόσχο και χιόνι· δεμένη με επιδέσμους φτιαγμένους με τρίχινο ράσο από ρημαγμένο μοναστήρι· ζεσταμένη από τα κάρβουνα που μένουν κοντά στο ποτάμι αφού φύγουν οι τσιγγάνοι.»

Και συνεχίζει το παραλήρημα, μοναδική εξύψωση στα απάτητα ουράνια διαμερίσματα και η αδιαμαρτύρητα και άνευ όρων παράδοσή τους στην πένα του υμνογράφου...

«Είναι μια φωνή μετανοούντος, μια φωνή ραβινική, μια κρούστα από άζυμη φωνητική φρυγανιά αλειμμένη με καπνό και ανατρεπτικό πνεύμα. Έχει μια φωνή σε παλιό ξενοδοχείο, σαν κακή φαγούρα στην καμπούρα της αγάπης. Είναι μια φωνή φτιαγμένη για να προφέρει τα ονόματα γυναικών –και να ταξινομεί τα μερικές φορές επικίνδυνα κάλλη τους. Κανείς δεν μπορεί να πει τη λέξη “γυμνή” όσο γυμνά τη λέει ο Κόεν. Μας κάνει να βλέπουμε τα σημάδια του καλσόν.»

Θέλω να είμαι αυτός για το οποίο κάποιος σαν τον αγαπημένο Τομ Ρόμπινς θα γράψει κάτι τόσο μοναδικό και τόσο μεγάλο...

«Εκείνο που μετράει εδώ είναι ότι μετά από τριάντα χρόνια ο Κόεν αγορεύει στον προθάλαμο του ανεμοστρόβιλου και οι γίγαντες έχουν συγκεντρωθεί για να του αποτίσουν φόρο τιμής.»

Ή μήπως να είμαι αυτός που μπορεί να γράφει με τέτοια δύναμη, προκλητικότητα, ευφυΐα, φαντασία, λυρικότατα;

>>>>>-/\-<<<<<-\/->>>>>-/\-<<<<<-\/->>>>>-/\-<<<<<

Τα αποσπάσματα προέρχονται από το τελευταίο βιβλίο «Τα μικρά κείμενα του Τομ Ρόμπινς» με τίτλο «Αγριόπαπιες πετούν ανάστροφα», εκδόσεις Αίολος.

Weirdo σε ευχαριστώ και, ναι είχες δίκιο!
Θανάση, Βάσω επίσης!
Θα σας πρήξω για πολύ καιρό με αυτό το βιβλίο!

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε Δόκτωρ, ανακάλυψες το τροχό? χε χε!

ZissisPap είπε...

Πρόσεξε τι λες σεξ+πυρ, πρόσεξε...
Όταν διάβασα τον "Τρυποκάρυδο" ΕΓΩ ίσως, λέω ίσως, να μάθαινες την αλφαβήτα ΕΣΥ :-P
Ομολογώ ότι το συγκεκριμένο βιβλίο δεν το είχα πάρει είδηση, τα αντανακλαστικά με την πάροδο των χρόνων χάνουν κάτι, μέχρι την επισήμανση των προαναφερόμενων!

The Motorcycle boy είπε...

Όντως γιατρέ μου -το βιβλίο είναι σκέτο ευαγγέλιο, γεμάτο μικρά αποσπάσματα από ατόφια ζωή. Αν θέλεις να μας ευχαριστήσεις για το βιβλίο -πόσταρε πολλά αποσπάσματα από αυτό.
Υ.Γ.: Όταν ΕΓΩ έκλεψα τον Τρυποκάρυδο από ένα κεντρικό βιβλιοπωλείο, οι τιμές των βιβλίων γράφονταν με το χέρι γιατί δεν είχαν βγει ακόμα τα "πιστολάκια". Εντάξει, μη βαράτε -μετά από χρόνια τον αγόρασα κανονικά τον Τρυποκάρυδο για να τον κάνω δώρο στην Tomboy.

Ανώνυμος είπε...

καλημερα αγαπητε Σιγμουνδε!

λατρευω τον Τομ Ρομπινς, αλλα αυτο το τελευταιο ουτε εγω το ειχα παρει χαμπαρι...

με την πρωτη ευκαιρια θα ψαξω να το βρω..

:)

Bitch Girl είπε...

πολλοί θα ήθελαν να είναι αυτός...έλα όμως που τόσο κουκουρούκου δε γράφει κανείς :)

ZissisPap είπε...

Tamara καλημέρα, όλα καλά ελπίζω :-)
Μην αργείς, θα χάσεις!

Bitch κι εγώ κουκουρούκου θέλω αλλά μου τις τρώνε τα άλλα παιδάκια :-)

weirdo είπε...

Sigmunde, πόσο χαίρομαι..:!
Να είσαι όλα αυτά που επιθυμείς.. Σου το εύχομαι..
(Μήπως είσαι ήδη και δεν το ξέρεις;..:p)
Καλημέρα

ZissisPap είπε...

Μήπως;!
Α, μπα, όχι, λες;!
Μη με προβληματίζετε και αγχώνομαι :-)

Καλημέρα σας :-)

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει, να διευκρινίσουμε ότι δεν πρόκειται για καινούριο μυθιστόρημα του Ρόμπινς αλλά για συρραφή προηγούμενων συνεντεύξεων, άρθρων, επιστολών, ποιημάτων (ναι ρε, γράφει και ποιήματα ο πορνόγερος!). Έχει ενδιαφέρον.

ZissisPap είπε...

Σεξ+πυρ δεν μίλησε κανείς για νέο μυθιστόρημα του Ρόμπινς αλλά για νέο βιβλίο! Δεν προσέχεις και θα σε μαλώσω :-P

Mantalena Parianos είπε...

Sίγκμουντ, δεν θα το πιστέψεις... αλλά ΑΚΡΙΒΩΣ τις ίδιες ΔΥΟ παραγράφους είχα τσιτάρει κι εγώ στο μπλογκάκι μου όταν το πρωτοδιάβασα (και φυσικά έπαθα πλάκα).

http://mantalena-parianos.blogspot.com/2006/07/im-your-man-movie.html

Δεν είναι σπουδαίος ο Ρόμπινς;

ZissisPap είπε...

Ήταν, είναι και μάλλον θα είναι για καιρό! Έχει αρχίσει και τις ανασκαφές οπότε θα βγάζει συνέχεια πράγμα :-)

zero είπε...

Αμα ο Τομ Ρομπινς γραφει για τον Κοεν...
τοτε το βιβλιο πρεπει να ειναι πολυ καλο.

ζερο.

ZissisPap είπε...

Zero γράφει κι άλλα καλά και φυσικά μοναδικά :-)