Σάββατο, Νοεμβρίου 25, 2006

Επιτέλους έφυγε!

H ώρα έφτασε αισίως δύο. Και το εννοώ αυτό το αισίως. Δεν τολμώ να κάνω τον απολογισμό της μέρας που σε λίγο θα κλείσει και τυπικά με το κλείσιμο των ματιών μου. Δυστυχώς θα αφήσει κι αυτή αρκετά άσχημα πράγματα χαραγμένα πάνω στον κρύσταλλο που περιβάλει την καρδιά μου. Μερικές ακόμη χαρακιές θα θολώσουν την γυάλα που την φυλάω. Θα μείνουν να μου θυμίζουν ότι πολλές αποφάσεις έπρεπε να έχουν παρθεί εδώ και πολύ καιρό. Θα μου θυμίζουν αυτό που λέω αλλά δεν κάνω. Να μην περιμένω να ζωντανέψει αυτό που έχει πεθάνει. Τα θαύματα έχουν τελειώσει πριν από την Πρώτη παρουσία. Σιγά να μην περιμένουμε και την Δευτέρα.

Πάντως καταλαβαίνω από την στιγμή που ξυπνάω τι θα γίνει στην διάρκεια της μέρας μου. Σαν κάτι να με προετοιμάζει να προσέχω τι θα κάνω και πως. Τα κέφια μου ποικίλουν, το ίδιο κι ο τρόπος που ντύνομαι, που πηγαίνω στην δουλειά μου. Ακόμη και ένα τηλεφώνημα τυχαίο από κάποια τράπεζα, πέφτει την συγκεκριμένη μέρα που είμαι έτοιμος να πνίξω τον χαζοχαρούμενο που θέλει να μου πασάρει το δάνειο ή την κάρτα που δεν θέλω με τίποτα σήμερα. Παρόλα αυτά όπως λέει και το σχετικό ρητό, πάντα υπάρχει το κατάλληλο ρητό για την κατάλληλη περίπτωση, ο άνθρωπος σκέφτεται με την λογική αλλά την ώρα της πράξης πράττει με το συναίσθημα.

Τα φανάρια είναι κόκκινα, το μετρό καθυστερεί, καμιά ενδιαφέρουσα ύπαρξη δεν στέκεται απέναντί μου για να «ταξιδέψω» μέχρι την στάση μου. Ο καφές δεν έχει την σωστή αναλογία και είναι πολύ ζεστός στην αρχή και κρυώνει γρήγορα μετά. Καθυστερεί το πρώτο ραντεβού που σαν τρελός έτρεχα να προλάβω και έρχεται πιο γρήγορα το επόμενο. Ούτε ανάσα να πάρω. Η γυναίκα μου κάτι άσχετο θυμάται όταν δεν θέλω να ακούσω οτιδήποτε και τα παιδιά μου ζητάνε να αποφασίσω για το μέλλον τους όταν καταρρέει ένα ολόκληρο επιχειρηματικό σενάριο που το δούλευα μήνες.

Παρόλα αυτά καταφέρνω να συνεφέρω την όλη κατάσταση, τι διάολο μάνατζερ είμαι, και κρατάω ένα απόγευμα για να κλείσω εκκρεμότητες περισσότερο δημιουργικές. Να έχω κάτι καλό να σκέφτομαι το Σαββατοκύριακο. Και φυσικά την ώρα που αισθάνομαι ότι το αίμα κυλάει πάλι στις φλέβες μου με την σωστή ροή σκάει το ποίημα. Συνήθως είναι ένα απλό τηλεφώνημα. «Τρέχα τώρα...» λέει με διαφορετικούς τρόπους και για διαφορετικούς λόγους κάθε φορά. Η ουσία είναι όμως ότι πρέπω να τρέξω. Και καταλήγω πάντα στο ίδιο σημείο. Να αισθάνομαι ο μαλάκας της κατάστασης. Γιατί; Tο είπαμε και παραπάνω. Πολλές αποφάσεις έπρεπε να έχουν παρθεί εδώ και πολύ καιρό.

Κατάληξη να ακούω στις δύο το πρωί ραδιόφωνο με παρέα ένα ποτό μπας και χαλαρώσω. Όχι ότι με χαλάει αλλά θα προτιμούσα να βρίσκομαι με παρέα και με καλύτερη διάθεση. Τέσσερα εισιτήρια για την αυριανή συναυλία δίπλα μου, να με κοιτάνε και τα κοιτάω με απορία, σαν να είναι το ραντεβού μου στα τυφλά της επόμενης μέρας. Δεν κάνω απολογισμό. Ξέρω έτσι κι αλλιώς τι δεν έγινε και τι κακώς έγινε. Χαίρομαι μόνο για το ότι πέρασε κι αυτή η μέρα. Ελπίζω στην αυριανή και υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι θα είναι καλύτερη γιατί θα την κάνω να αξίζει ΕΓΩ και μόνο ΕΓΩ!

14 σχόλια:

Afrikanos είπε...

Ρε μπας και περνουμε τα ιδια χαλασμενα????

Καλημέρα στις καινουργιες αποφασεις-καταστασεις!

Αντε, γιατί πολυ σκατο εχει πεσει τωρα τελευταια, χωρις να βγαζω την ουρα μου απ'έξω....

Υ.Γ. Καλη συναυλία ρε!

Unknown είπε...

να χαρείτε τη συναυλία και ίσως,ίσως,από Δευτέρα φτιάξουν όλα.

The Motorcycle boy είπε...

Καλά όλα αυτά Γιατρέ μου -αλλά έφαγες τίποτα τελικά;
Σα να μου φαίνεται οτι θα γίνει μπλογκοδιαδήλωση στη συναυλία -έχω ακούσει κάμποσους που θα πάνε. Διασκέδασέ το ρε -το χρειάζεσαι.

mario είπε...

Καλημέρα sigmund, καινούρια μέρα, καινούρια σχέδια, καινούρια όλα:))

Apateon είπε...

Τι να σου κανει ο morissey? Μια συναντηση με το Μπαρκο σου χρειάζεται!:)))

Erwtas Stomaxhs είπε...

Φίλε όταν είδα τον τίτλο του ποστ σου μιλάμε χάρηκα γιατί νόμιζα ότι αναφέρεσαι στον Τζων Γουέην (Γιάννη Γούμενο) αλλά τελικά με έριξες ρε γαμώτο...

Bitch Girl είπε...

αφού έφυγε...καλά να περάσετε στη συναυλία :)

homelessMontresor είπε...

Έφυγε, άρα δεν υπάρχει λόγος να σχολιάσω!
Καλημέρα! :-)

weirdo είπε...

Πάντα με θετική διάθεση.. Σε ζηλεύω..:)
Κι έχεις δίκιο.. Μόνο οι ίδιοι μπορούμε να κάνουμε την κάθε μας μέρα καλύτερη από την προηγούμενη..
Καλή (μας) διασκέδαση!

ZissisPap είπε...

afrikane πέσαμε σε μεγάλη παρτίδα :-)

cherryfairy από σήμερα πρέπει να φτιάξουν γιατί το σήμερα μας ενδιαφέρει :-)

MB τι να σου λέω τώρα. Με pizza την βγάλαμε, απελπισία. Θα το διασκεδάσω στον Moz που να σκάσω!!!

mario μου όλα καινούρια, όλα;!
Σε διαβάζω και παίρνω δύναμη, να το ξέρεις αυτό!

apateon λες μεγάλη αλήθεια τώρα! Μόνο η επαφή με κάποιον ανιδιοτελή και αγνό όπως ένας σκύλος, ειδικά σαν το Μπάρκο, μπορεί να σε ελευθερώσει από την ένταση :-)

Stomaxi αν σε έριξα δεν φταίω εγώ. Εσύ φταις που χαζεύεις τις γκόμενες στον δρόμο και δεν προσέχεις τις τρύπες :-P

bitch και κοιτάω από την γωνία μήπως επιστρέψει! Ευχαριστώ :-)

Homelessmontresor να μην σχολιάσεις είσαι και πτυχιούχος άνθρωπος τώρα! Τα συγχαρητήρια μου!

weirdo θα συνσυναυλιαστούμε (λεξάρα που έστησα!) απόψε! Πολύ ωραία! καλή μας διασκέδαση λοιπόν :-)

Afrikanos είπε...

Λεπτομέρεια...θα μας φάει η λεπτομέρεια....

Θέλω ανταποκριση απο χτες...ΤΩΡΑ!!!!

Ακομα να ξυπνησεις????

Ανώνυμος είπε...

Αφού το περάσεις και αυτό, όλα μετά θα σου φαίνονται παιχνιδάκι :-PPP

ΥΓ: Ωραία χθες ε?

Pastaflora είπε...

αύριο είναι μια άλλη μέρα...
και ελπίζω όχι η μέρα της Μαρμότας ;-)

ZissisPap είπε...

Afrikane νωρίς ξύπνησα και αργά κοιμάμαι :-P

Σεξ+πυρ χαράζω νέα πορεία!!!
Υ.Γ. Γαμάτα αλλά τα γράφω και σε ποστάκι!

pastaflora έρχεται όλο δύναμη και αισιοδοξία!
Μου μύρισε μπανάνα εδώ μέσα;! :-)