Κυριακή, Δεκεμβρίου 03, 2006

Επιβίωση Σαββατόβραδου

Αποφάσισα ότι πρέπει να σώσω πολλούς φίλους μου και γνωστούς από απλές και δύσκολες καταστάσεις που μπορούν να τύχουν στη ζωή τους. Εγώ πλήρωσα και έμαθα. Δεν είναι όμως απαραίτητο να την πατήσουν κι άλλοι!
Έχουμε και λέμε.
Σάββατο βράδυ και ενώ βρίσκομαι σε ένα τραπέζι γαμήλιας δεξίωσης στέλνω μηνύματα στη παρέα...

Ερώτηση στον σύνδεσμο (πάντα υπάρχει ένας σύνδεσμος, άνθρωπος κλειδί σε κάθε παρέα): Ποιοι θα εκδράμουν για ποτοκατάνυξη;
Απάντηση (του σύνδεσμου): Νομίζω ότι ατύχησες, πήγαν όλοι σπίτια τους!
Δήλωση (ωραίος σύνδεσμος!!!): Δεν το πιστεύω! Θα αυτοσχεδιάσω :-P
Απάντηση (του σύνδεσμου...): Καλή διασκέδαση :-)
Δήλωση 2η (πλερέζες με αισιοδοξία!): Όπως το είπες, θα αλητέψω :-P

Αποτέλεσμα: Τρεις και μισή το πρωί μετά από ένα απίστευτο (όπως πάντα!) γαμήλιο τραπέζι (δεξίωση παρακαλώ!) με όλα τα σουξέ του Γιάννη Πάριου να βουίζουν στο κεφάλι μου, με δύο μπουκάλια κόκκινο κρασί (ετικέτας μην με ρωτάτε!) να γουργουρίζουν στην κοιλιά μου και με όλες τις μαζοχιστικές μου τάσεις στο μέγιστο βαθμό γράφω για να τα πω και να καταρρεύσω ήρεμος μέχρι αύριο το μεσημέρι!

Κανόνες επιβίωσης Σαββατόβραδου, γάμου συμπεριλαμβανόμενου!
1. Δεν έχει κανένα νόημα να είστε στην εκκλησία πριν έρθει η νύφη!
2. Αρκεί να είστε εκεί για την χαιρετούρα στο τέλος.
3. Δεν έχει κανένα νόημα να είστε στην δεξίωση πριν την βόλτα των νεόνυμφων στα τραπέζια!
4. Δεν έχει νόημα να είστε γενικότερα στην δεξίωση εκτός αν έχετε βάλει κάποια παράνυφο στο μάτι!
5. Εκτιμάται μόνο το ότι ξέρετε να χορεύετε όλα τα παραδοσιακά είδη χορού. Χορό της κοιλιάς (τσιφτετέλι), καλαματιανό και τσάμικο, ποντιακά αν τύχει, χασαποσέρβικο (οπωσδήποτε!) καθώς και διάφορους δυτικούς χορούς (σέικ, ροκ & ρολ, μπλουζ! Μην γελάτε, ακόμη έτσι αναφέρονται.).
6. Βρείτε κάποιον ή κάποια, αν είστε πιο τυχεροί, για να συνεχίσετε την αδικοχαμένη σαββατιάτικη έξοδό σας.
7. Γάμος σημαίνει χαρά και εξευτελισμός των νεόνυμφων μέχρι τελικής πτώσης.
8. Όχι απαραίτητα και τη δικής σας πτώσης!
9. Να έχετε προγραμματίσει εκ των προτέρων την Σαββατιάτικη έξοδό σας.
10. Αυτά μου έρχονται αυτή την στιγμή! Όποιος έχει να προσθέσει κάτι ευχαρίστως να το κάνει! Εγώ πάω για ύπνο!!!

Υποσημείωση: Χτυπήσαμε και δύο ποτά στο Godot στο χαλαρό!

Και στα δικά σας, μπλιάχ :-)

19 σχόλια:

zouri1 είπε...

και για ολα αυτα σε υποχρεωνουν να φορας και κουστουμι.

Unknown είπε...

άντε και στα δικά μας!

mc είπε...

Κλαψ..γιατί μου το κάνεις τώρα αυτό κι έχω γάμο το Σαββατο και τραπέζι βεβαίως βεβαίως;;
Είναι ακριβώς όπως τα περιγράφεις.
Γενικός εξευτελισμός η πλειοψηφία των γαμήλιων δεξιώσεων!
Τώρα βέβαια εγώ που έχω βάλει στο μάτι έναν καλεσμένο, μπορώ να πάω ε;;

Afrikanos είπε...

Μου φαίνεται ότι σου χρειάζεται ένας κρητικός γάμος, με μπαλωθιές και με τα ούλα του!:-)

Να δω μετά αν θα θες Σαββατιάτικη έξοδο μετά δημοσίων θεαμάτων!:-Ρ

ZissisPap είπε...

zouri1 με το τζινάκι μου πήγα και τους έκανα την τιμή να φορέσω γραβάτα. Εκτός από την πρώτη αποδοκιμαστική ματιά μετά κανείς δεν ασχολείται. Τους λες κι ένα "καλλιτέχνης είμαι" και τότε γουστάρουν περισσότερο και σε ζηλεύουν :-)

cherryfairy στις ελεύθερες :-P

ampot μην χάνεις όμως χρόνο, κατευθείαν στο ψητό! Καλή επιτυχία :-)

afrikane ξέρω, θα στουμπώσω στα γαμοπίλαφα και μετά θα με κουβαλάνε :-P

The Motorcycle boy είπε...

Γιατρέ μου το ωράριό σου μας έχει εξοντώσει. Με το μηνυματοδέκτη στο χέρι πέρασε το απογευματοβράδυ ο σύνδεσμος.

Eu-aggelos είπε...

Καλησπερα ρε...

Ανώνυμος είπε...

Γιατί νομίζεις δεν έχω παντρευτεί ακόμα?

ZissisPap είπε...

MB εγώ αντέχω ακόμα :-P
Μέχρι τις πολύ βραδινές ώρες ο σύνδεσμος ήταν στην θέση του σαν άψογος σύνδεσμος!!!
Την άλλη φορά θα στέλνω τα μυνήματα ρολόϊ σε όλους σας :-)

eu-aggele καληνύχτα ρε :-P

σεξ+πυρ έτσι λες;!

ZissisPap είπε...

Μηνύματα όχι μυνήματα (γμτ ξενύχτι μου)

Ο Καλος Λυκος είπε...

η υποσημείωση, όλα τα λεφτά...

Pastaflora είπε...

εμείς πάλι το γάμο τον κάναμε το καλοκαίρι στην αμοργό: γαμπρός και νύφη πήγαμε στην εκκλησία με το ΚΤΕΛ παρέα με τα φιλαράκια. τα γαμπριάτικα τα είχαμε πάρει από το μοναστηράκι. επακολούθησε χύμα τράπεζι στο κύμα με κολοκυθοκεφτέδες, χταπόδια, πατατάτο και ξεροτήγανα. αντί σαμπάνιας ήπιαμε ρακές ψημένες. βιολί μας έπαιζε ο παπάς που μας πάντρεψε και η βραδιά τελείωσε σε παραθαλάσσιο μπαρ στις 6 το πρωί. Α! κι η υποφαινόμενη ντύθηκε, χτενίστηκε και βάφτηκε εντός τετάρτου. επίσης δεν είχαμε φωτογράφο. και η όλη φάση εμεινε σε όλους μα όλους αξέχαστη.
τελικά τα πράγματα μπορεί κανείς να τα κάνει ΚΑΙ διαφορετικά από την ηλίθια πεπατημένη.

Ανώνυμος είπε...

να δω τι θα κανεις στο δικο μου, γιατι σκοπευω να σε καλεσω και να ειναι και πολυ σουρεαλ...αλλα ως τοτε...
;-P
καλημερα και καλη εβδομαδα!

ZissisPap είπε...

Kαλέ λύκε κέρασε άλλος οπότε ούτε λεφτά δώσαμε :-P

pastaflora γουστάρω γάμο!
Μα και φυσικά υπάρχει άλλος τρόπος για όλα τα πράγματα. Η μαλακία είναι όταν κάνεις αυτό που θέλουν οι άλλοι :-(

tamara περιμένω με αγωνία!
Καλή εβδομάδα :-)

weirdo είπε...

Χαχα!
Ελάτε τώρα, καταπληκτικά περάσατε, μην το πείτε ούτε του.. παπά..:p
Καλησπέρα:)

ZissisPap είπε...

Όχι παπά, όχι άλλο παπά :-)
Καλησπέρα!

Apateon είπε...

Επειδή δυστυχώς έχω βιώσει κ γω παρόμοιες εμπειρίες, τώρα πια αποφεύγω τους γάμους όπως ο διάολος αποφεύγει το λιβάνι. Πρέπει να'ναι πολύ ειδική περίπτωση για να πάω κ συνήθως υποφέρω. Δεν είναι η τελετή του γάμου που με χαλάει τόσο(κρατάει λίγο!), όσο η εφιαλτική δεξίωση της απόλυτης βαρεμάρας μετά!
Πάντως το καθήκον μου ως σύνδεσμος το έκανα! :)))

Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Παλιά δούλευα καμεραμαν σε γάμους.
Καλή φάση. Τσάμπα μάσα και ποτό, τραβάς και τι παπαριές σου, πληρώνεσαι κι όλας...

Δεν μπορεί να φανταστείς τις αηδίες έχω τραβήξει σε τραπέζια μετά το τέταρτο-πέμπτο ποτηράκι...

ZissisPap είπε...

apateon/sindesmos κόλαση σου λέω και να μην σε αφήνουν να φύγεις, και καλά!
Μισή δουλειά έκανες, όλοι την έκαναν και έψαχνα παρέα στις 2 το βράδυ :-)
Χικ %-)

vita mi ξεκινα το μοντάζ να το ρίξουμε στην αγορά πριν τις γιορτές :-)
Βοηθάω κι εγώ, χα χα χα!