Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2007

Θέλω να ευχαριστήσω

...όλους όσοι μου έστειλαν e-mail, γιατί:

1. Σταμάτησα να πίνω Coca Cola, αφού έμαθα ότι χρησιμοποιείται για να καθαρίζουν τους λεκέδες στα WC.

2. Δεν πάω πλέον κινηματογράφο, για να μην κάτσω σε κάθισμα που ίσως να έχει καρφίτσα που φέρει τον ιό του AIDS.

3. Μυρίζω άσχημα, αφού δεν βάζω πλέον αποσμητικό διότι ίσως μου προκαλέσει καρκίνο.

4. Δεν παρκάρω πλέον το αυτοκίνητό μου στα supermarkets, διότι ίσως κάποιος μου δώσει να δοκιμάσω κάποιο άρωμα για να με ληστέψει αργότερα.

5. Δεν απαντώ το κινητό μου, διότι ίσως μετά μου πουν να πάρω σε κανένα παράξενο νούμερο και μου έρθει μετά ο λογαριασμός με κλήσεις σε Ουγκάντα, Σιγκαπούρη ή Τόκιο.

6. Δεν πίνω πλέον ποτά από τενεκεδάκι, διότι φοβάμαι ότι ίσως μου προκαλέσουν κάποια ασθένεια.

7. Όταν βγαίνω έξω σε κάποιο κλαμπ, δεν κοιτάζω καμία, ακόμα και αν είναι ωραία, διότι ίσως μετά μου δώσει ναρκωτικά, με πάρει σε κάποιο ξενοδοχείο και μου βγάλει το συκώτι για να το πουλήσει στη μαύρη αγορά.

8. Κατέθεσα όλες τις οικονομίες μου στον λογαριασμό της Αmy Bruce, που είναι άρρωστη στο νοσοκομείο, 7.000 περίπου φορές. Είναι αξιοθαύμαστο, αυτό το παιδί είναι 8 χρόνων από το 1995.

9. Έγραψα το όνομά μου περίπου 3.000 φορές σε μια λίστα για να σώσω ένα σπάνιο είδος σκίουρου.

10. Έχω μαζέψει περίπου 3.000 χρόνια με καλή τύχη και έχω πεθάνει 67 φορές από τα chain letters που μου έστειλαν.

Υ.Γ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ Ε-ΜΑΙL ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 8.500.000 ΑΤΟΜΑ, ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΕΝΑΣ ΜΠΛΕ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 17:30!!!

Kαι όπως καταλαβαίνετε το πιο πάνω κείμενο μου ήρθε με mail!

18 σχόλια:

mc είπε...

Πειράζει που προτιμώ να έρθει ο μπλε δεινόσαυρος;;;;;;;
χεχε

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις ότι εγώ μάζευα υπογραφές για να σωθεί το σπάνιο είδος του μπλε δεινοσαύρου?

The Motorcycle Boy είπε...

17:30 θα λείπουμε. Μπορεί να έρθει κατά τις 19:00 και να μας φάει χωρίς καθυστέρηση για να μη χάσουμε το "Βέρα στο δεξί";
Υ.Γ.: Κοκακόλα είχαν ρίξει ρε στην τουαλέτα της αμερικάνικης πρεσβείας για να την καθαρίσουν -κι έσκασε το ανθρακικό και τώρα λένε για ρουκέτα; Άστοδιαλο και τρόμαξα!

candyblue είπε...

xaxaaxxxaxaaxax
Έτσι ακριβώς είναι χααχαχαα
Πετυχημένο

Tamara de Lempicka είπε...

ηθελα να εξαπλωσω τα χαχανητα μου αλλα με προλαβε αυτη η μπλεδιτσα απο πανω... :-PPP (μα παντου ειναι...?)

Γιατρε δε το ξεχασα αλλα αλλαζουν συνεχως τα σχεδια και προσπαθω να συντονιστω...

trol είπε...

και που αν βάλω το pin ανάποδα στο atm θα με σώσει the nearest police officer

και που εδώ και χρόνια μαζεύονται υπογραφές για την αγία σοφία να μην γίνει μουσείο....

κτλ κτλ :)

marquee de mud είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
marquee de mud είπε...

χαχαχαχαχα. τι μπλε δεινοσαυρος ρε σιγκ; που τους θυμηθηκες τωρα; θυμαμαι που παιζαμε καβαλαρια με τους μπλε δεινοσαυρους. ρωρα μοτο και deuced να σου πουνε κατι πλακες με μπλε δεινοσαυρους. μετα επεσε εκεινος ο μετεωριτης...φακ. αχ τι ωραια χρονια..

bbchris είπε...

Η Amy Bruce μου έστειλε mail και μου είπε να σου πω, ότι σ' ευχαριστεί πολύ για τα εμβάσματα... οι διακοπές της την Χαβάη ήταν υπέροχες και αυτό το οφείλει σε σένα.

Σύντομα θ' ανεβάσει φωτογραφίες στο myspace...

:-))))))

Ο Καλος Λυκος είπε...

άπιστε Θωμά...τώρα θα πέσουν πάνω σου και οι 17 πληγές του Φαραώ! (είναι και μερικές που δεν τις ξέρεις)...

zouri1 είπε...

εγω για καλο και για κακο το εστειλα σε 8.500.000 ατομα οπως ειπες.
Οποτε βρες τους αλλους να πας και καλα θα κανεις.

Pastaflora είπε...

είσαι σίγουρος ότι είναι μπλε;
στο σημερινό chain letter που μου έστειλαν μου είπαν ότι είναι μπεζ με πουά!

Η Μικρή Ολλανδέζα είπε...

χααχαχαχαχα
τέλειο μπεϊμπυ!
θα το στείλω για να μην χαλάσει το προξενειό! :ΡΡΡ

Afrikanos είπε...

Επίσης παίζει και ο Καβουρογαμόσαυρος ο Αιτωλός!
:-ΡΡΡΡΡΡ

χαχαχαχαχαχαχα

Για να'χουμε εναλλακτικές, δλδ!:-)

ανώνυμη Μ. είπε...

Λευτεριά στον μπλε δεινόσαυροοοοο!!!

Kwlogria είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα μαλακιστήρι χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Bitch Girl είπε...

είμαι η Amy Bruce αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να σας γράψω περισσότερα ειμαι καβάλα στον τελευταίο μπλε δεινόσαυρο...

fieryfairy είπε...

apsogo

kai to periergo einai oti uparxoun akoma atoma pou mou stelnoun tetoia email (ta opoia svinw amesws opote katalavaineis oti se ligo kairo tha eimai ki egw nosokomeio parea me tin amy)