Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007

They wont love you, like I do

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αρχίσαμε το πειραματικό blogging :-PpPpP

MåvяiÐåliå είπε...

They definitely won’t!

Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Αρχίζουμε να ξεφεύγουμε και μ αρέσει...

Epsilon είπε...

Όχι κυρία μου, κανείς δεν θα σ'αγαπήσει όσο ο δόκτωρ :-) , κατάλαβες ή να το ξαναπούμε??

china girl είπε...

Σ’ αγάπησα στον πόνο σου απάνω
και τη φτωχή μου σου ’δωσα καρδιά
Τώρα όμως σου πέρασε ο πόνος
και να φύγεις θέλεις μακριά

"Μείνε αγάπη μου κοντά μου, σου μιλάω για καλό
Θα με συνηθίσεις και θα μ’ αγαπάς
Όπως σ’ έχω συνηθίσει κι όπως σ’ αγαπώ εγώ
δεν θα σ’ αγαπήσει κανείς όπου κι αν πας

Τις πίκρες σου χαρές τις έχω κάνει
και νόμιζα θα βάζαμε στεφάνι
Τώρα όμως σου πέρασε ο πόνος
και να φύγεις θέλεις μακριά"

Στίχοι Τσιτσάνη, ερμηνεία Γαβαλά.

Τι, θες σοβαρό σχόλιο;

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧ

Υ.Γ το σχόλιο που μόλις διαβάσατε ήταν μια ευγενική χορηγεία της δαινόνιας και καπάτσας Αργυρένιας που τρώγοντας πόρτα στα comments βρήκε τρόπο να'ρχεται. ΧΑΡ ΧΑΡ ΧΑΡ

ZissisPap είπε...

σεξπυρ κι όχι μόνο :-P

MåvяiÐåliå :-)

vita mi barouak κι εμένα :-)

epsilon το κατάλαβε :-)

guilty σοβαρό σχόλιο όχι, σοβαρό χορό ναι :-)

bbchris είπε...

Πας να γίνεις ο Μπάγκσυ της μπλογκόσφαιρας... Το πήραμε το μύνημα... Υποκλινόμεθα! :-)))