Παρασκευή, Δεκεμβρίου 05, 2008

Υπάρχει γραμμή στην Πρώτη Γραμμή;


Κάθε μέρα ο ρυθμός της ενημέρωσης χτυπά στη ΝΕΤ. Ο Βασίλης Λυριτζής και ο Δημήτρης Οικονόμου με το επιτελείο της εκπομπής «ανοίγουν» την ειδησεογραφία της ημέρας με σοβαρότητα, άποψη και χιούμορ.

ΕΡΤ

Υπάρχει κάποιος λόγος που στο καθημερινό ξεφύλλισμα των εφημερίδων στέκονται σε δύο συγκεκριμένες και τις ξεκοκαλίζουν στην κυριολεξία; Σήμερα ειδικά αναφέραν «Πάμε να δούμε μέσα σελίδα σελίδα τα θέματα» όπου και είδαμε full screen όλο το layout από την αρχή μέχρι το τέλος. Μόνο τα φαρμακεία τη γλίτωσαν. Για το δε ένθετο με ταξιδιωτικούς προορισμούς το χαρακτήρισαν σαν το καλύτερο.

Όσες φορές τους έχω πετύχει επαναλαμβάνεται η ίδια τακτική άρα δεν μπορεί να είναι η εντύπωσή μου. Ενώ κατά τα άλλα τους θεωρώ καλούς και σωστούς σ’ αυτό το σημείο νομίζω ότι ξεφεύγουν από την τήρηση των ισορροπιών.


3 σχόλια:

zouri1 είπε...

πες μας ποια εφημεριδα εννοεις,αν θελεις.Τους βλεπω και εγω καθημερινα,και συνηθως στεκονται στην espresso και εχουν εξηγησει το γιατι

ZissisPap είπε...

Αυτήν που παρατήρησα πρώτη εγώ είναι Τα Νέα και τα ένθετά της.
Ακολουθεί η espresso που όποιος κι αν είναι ο λόγος που συμβαίνει, προφανώς τα κορίτσια που έχει, ο τηλεοπτικός χρόνος που της αφιερώνουν καθιστά κατάφωρη παράβαση της δεοντολογίας της ίσης μεταχείρισης σε κάθε τίτλο.

VAG είπε...

Τους παρακολουθούσα πολλά χρόνια γιατί μου άρεσε η δημοσιογραφική τους δεοντολογία. Δυστυχώς την χάσανε και αυτήν παρουσιάζοντας ρεπορτάζ πετσοκομμένα και ελλιπή αφήνοντας να περάσει μόνο αυτό που συμφέρει την κυβέρνηση. Η αλλοτρίωση του ανθρώπου έρχεται εύκολα με το βόλεμα και την εξουσία. Έχω απογοητευθεί από την συμπεριφορά τους που έχουν μετατρέψει το κανάλι (που δυστυχώς πληρώνω θέλω δεν θέλω μέσω ΔΕΗ) σε ποδοσφαιρικό ( ούτε καν αθλητικό). Αυτό θυμίζει άλλες εποχές της Χούντας.